ابتدا آنها،ما را یاد می کنند.
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
ابتدا آنها،ما را یاد می کنند.
نویسنده عاشق امام زمان در پنج شنبه 4 فروردين 1394 |

آیت الله کشمیری:

 

عنایت آنها-ائمه علیهم السلام- است که آنها ما را یاد می کنند و بعد

ما یاد آنان می کنیم.آنها اصل هستند،همه چیز از آنهاست معاصی و گناهان مانع

وصول است.

 

هر کسی که امام را نمیبیند!

آیت الله بهجت :

 

شخصی می گفت :با رفقا بودیم آقایی را از دور در کوچه دیدم،

به دلم افتاد که امام زمان علیه السلام است،با خود گفتم در دل به او سلام می کنم،

اگر جواب داد معلوم می شود آن حضرت است،وقتی از کنار او رد شدیم،

در دل به آن بزرگوار سلام کردم،تبسّمی نمود و فرمود: علیکم السلام!

به رفقای همراه خودم گفتم: آقا را دیدید؟

گفتند: کدام اقا؟

معلوم شد که آنها نه آقا را دیده اند و نه جواب سلام او را شنیده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir