ای دوست مهربان من
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
ای دوست مهربان من
نویسنده عاشق امام زمان در چهار شنبه 29 بهمن 1393 |

در اوایل نوجوانی و جوانی که وقتی غصه ای بمن می رسید

ویا از دیگران ناراحت بودم و یا غمگین بودم،تنها در گوشه ای

می نشستم و آهنگ های غمگین گوش می کردم تا به آرامش برسم.

اما از وقتی که با دوست جدیدم آشنا شدم و با اون رفیق شدم

همه چی فرق کرد،به طوری که من هر روز 5 بار پیش اون میرفتم.

و از اینکه با اون بودم خوشحال میشدم.

دوست جدید من همیشه حرفهای خوبی میزد و به من آرامش میداد.

یار مهربان من: دوستی که من پیدا کردم و از همه ی دوستایی که

داشتم بهتر است اسمش نماز هست.

 

شما هم امتحان کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت11:52---29 بهمن 1393
وب خوبی دارید موفق باشید
پاسخ:سلام یار مهربان این نظر لطف شماس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir