ارتباط تلفنی
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
ارتباط تلفنی
نویسنده عاشق امام زمان در شنبه 8 فروردين 1394 |

سخن گفتن با زن نامحرم به ویژه زن جوان بیش از حد

ضرورت،گناه محسوب می گردد،و فرقی بین سخن

حضوری و تلفنی نیست.اگر چه حضوری خطرش بیشتر است،

به خاطر آنکه صدای زن مخصوصا وقتی که

درباره رابطه نامشروع باشد محرک تر است.

 

امام صادق علیه السلام فرمودند:

حدیث النساء من مصائد الشیطان

سخن گفتن با زن نامحرم از دام های شیطان برای ایجاد گناه

و رابطه نامشروع بین آن دو است.

دعائم الاسلام ج2 ص 214

 

یکی از راه های شکار دختران رابطه تلفنی است.برخی از

جوانان برای فریب دختران از این وسیله استفاده می کنند و

آنقدر پشت تلفن الفاظ جذّاب و شیرین به کار می برند که

اکثر دختران باورشان می شود.در حالی که

او دانه می ریزد تا صیـــــــدش را به دام افکند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

bentozahra
ساعت14:46---9 فروردين 1394
خیلی عالی.تشکر.
پاسخ:سلام خواهش میکنم این نظر لطف شماس


دختر آسمانی
ساعت19:11---8 فروردين 1394
سلام . من چند دیقه پیش از چت لوکس بلاگ بهتون پیام دادم که به من سر بزنین . من شما رو تو وبم لینک کردم ولی نتونستم خودم رو اینجا لینک کنم اگه میشه منو اینجا لینک کنین.
پاسخ:سلام یارمهربان به روی چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir