بازی کودکانه
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
بازی کودکانه
نویسنده عاشق امام زمان در پنج شنبه 30 بهمن 1393 |

گفت :محور بازی بچه ها هم،نماز باشد.

چند وقتی بود به این موضوع فکر میکردم.تا دیروز دلبندم آمد تا

بازی کنیم.

مثل اغلب اوقات مهمان بازی،چه بازی خوبی است !درهنگام بازی

آداب اجتماعی را هم می آموزد.

یک بار او مهمان است،من میزبان ویک بار برعکس،این بار

او مهمان بود.

داشتیم بازی میکردیم که صدای اذان بلند شد.از مهمانم

عذرخواهی کردمکه مجبورم برای خواندن نماز بروم.

پرسیدم:برای شما هم جا نماز بیاورم؟؟

گفت: من نماز نمیخوانم!!

خودم را با تعجب نشان دادم و بعد با حالت خاصی گفتم:

متاسفم!من با آدم های بی نماز رفت و آمد نمیکنم!

گفت :ببخشید ،اشتباه کردم!کجا میتوانم وضو بگیرم؟؟

چند دقیقه بعد ،بازیمان سر سجاده ادامه پیدا کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir