شعر زیبا
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
شعر زیبا
نویسنده عاشق امام زمان در پنج شنبه 30 بهمن 1393 |

ای خدا شرمنده ام از کثرت احسان تو          شرم بر شرمم چون کنم عصیان تو

گرببخشایی گناهان مرا از فضل خود             آب گردم از خجالت  بر در غفران تو

هرچه هستم از توام بهر توام ای بی نیاز      مظهر قهرتوام یا مظهر احسان تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت22:31---1 اسفند 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
پاسخ:سلام دوست عزیزم این نظر لطف شماس حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir