دلنوشته به امام زمان
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
دلنوشته به امام زمان
نویسنده عاشق امام زمان در جمعه 14 فروردين 1389 |

یه دل نوشته به امام زمان بنویس که اولش با

آقای من.....................

شروع شود و کلمات (انتظار، جمکران ، قران و غروب جمعه ها) در آن باشد.

به زیباترین دلنوشته هدیه اهدا می شود.

هدیه به صورت وجه به شماره حسابتان واریز می شود.

 فرصت شما تا چهار شنبه می باشد.

 

با عرض سلام خدمت شما زیباترین دلنوشته برای امام زمان ،

دلنوشته خانوم فاطمه السادات....انتخاب شد.

از خانوم سادات تقاضا میکنیم که شماره حساب خودشون

رو برامون ارسال کنند.تا 29 /1 فرصت ارسال دارید.

هدیه حداکثر تا پنجم شهریور به حسابشان واریز می شود.

ان شاءالله مسابقه بعدی ،مسابقه قرآنی می باشد که سوالات

در تاریخ 2/15 نشر داده خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه سادات
ساعت20:05---19 فروردين 1394
سلام منتظر بودیم برنده هارو اعلام کنینا

پاسخ:سلام انشاءالله روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها


سعید/بچه گدا
ساعت19:19---18 فروردين 1394
آقای من دل دست به سینه رو به جمکران است /
این درد به هر عاشق بیچاره گران است/
دل به انتظارت ای قرآن ناطق تو کجایی/ همه دیده ها غروب جمعه نگران است/
پیچیده به خود عاشق بیچاره ز دردی/
دردی که به هر عاشق بیچاره گران است/
برگرد بر این ایل و قبیله برگرد /
انتظارم از غروب جمعه بی کران است/
بازا از آن پنجره ی باز ،موعودخدایی /
وقت نشان آن بی نشان است/
بازا که پیری به رخم کرده نشانی/
آخرین فرصت این بچه گدا با دگران است/

سلام من دلنوشتم رو در قالب شعر نوشم امیدوارم که مقبول بیفته
پاسخ:سلام آقا سعید ممنون زیبا بود


سعید/بچه گدا
ساعت19:10---18 فروردين 1394
آقای من دل دست به سینه رو به جمکران است /
این درد به هر عاشق بیچاره گران است/
دل به انتظارت ای قرآن ناطق تو کجایی/ همه دیده ها غروب جمعه نگران است/
پیچیده به خود عاشق بیچاره ز دردی/
دردی که به هر عاشق بیچاره گران است/
برگرد بر این ایل و قبیله برگرد /
انتظارم از غروب جمعه بی کران است/
بازا از آن پنجره ی باز ،موعودخدایی /
وقت نشان آن بی نشان است/
بازا که پیری به رخم کرده نشانی/
آخرین فرصت این بچه گدا با دگران است/

سلام من دلنوشتم رو در قالب شعر نوشم امیدوارم که مقبول بیفته


یلدا
ساعت16:50---18 فروردين 1394
فقط یک جمله
اقای من عاشقانت روز و شب به انتظار توهستند قلب های صافشان را منتظر و نگران مگذار
عشق به تو در یک خط گفته میشود
جانم فدای نور نگاهت ای مهدیه فاطمه
اقای من برای تو میگویم دوستت دارم نه این دوست داشتن های الکی ن این دوست داشتن به اسمان ها ختم میشود به گریه های شبانه و انتظار جمعه هایی که میگذرد و نور امیدی که میگوید او این جمعه میاد در دلهایمان باعث درخشندگی این صورتها شده.
اقای من پس کی وقت ظهورت فرا میرسد پس چرا این همه طول کشیده نکند ما لایق دیدار تو نیستیم.
اصلا اقای من صدایم را می شنوی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام زیبا بود ولی کلماتی که خواستم نبود عزیزدل


پرهون
ساعت16:28---18 فروردين 1394
آقای من هر روز صبح جمعه ها چشمانم را از غبار دنیا میشویم،چون میترسم تو بیایی
ومن تو را نبینم...
انتظار من به سرآمده ..
چند وقت دیگر باید فقط تورا در جمکران حس کنیم؟؟
جمعه ها غروب انقدر دل خسته هستم که میگویم جمعه ی بعد است ،مطمئنم...
تمام آدم های دنیا را از قلبم بیرون ریخته ام،تا جایی برای تو باشد ولی میدانم قلب من هم سلول کوچکی برای توست...
تو رو به عزت و جلال قرآن قسمت میدهم بیا..
بیا که غصه های دنیا کمرم را شکسته است و من بی اعتنا به آن ها خوشحالم ازاین که میخواهی بیایی....
میدانم این اعمال ماست که تو را از ما دور
و دور تر میکند ...
وشما هر روز از دیدن اعمال ما گریه میکنید
آه که دلم پر از خون است...
پر از تنهایی است....
پر از رنج است....
تو را به مادرت قسم بیا



پاسخ:سلام عزیزدل زیبا بود احسنت


مصطفی
ساعت16:20---18 فروردين 1394
ســـــلام اقا من باز غروب جمعه شد نیامدی من هر هفته جمعه غروب ب انتظارت تو میشینم و قران میخوام که شاید روزی بیایی وگاه گاهی به جمکران و در ان جا نماز میخوانم.و ساعت ها به انتظارت میشینم اقای من بــــــــیا بیا که سخت به تو احتیاج دارم.بیا که من بلکه تمامی دنیا به وجودت نیاز دارن.بیا که عدالت اجرا شود.و حق مظلوم از ظالمان گرفته شود.اقای من خــــــــسته ام بــــــیا فقط بیا >>اللهم عجل لولیک الفرج...

پاسخ:سلام زیبا بود احسنت


مطهره
ساعت16:12---18 فروردين 1394
آقای من سلام ،شما خلاصه همه خوبیهایید و من ...مثل همیشه فقط شرمنده.اقا جان شما التماس دعای ظهور دارید ، در حالیکه من هنوز معنای ظهور را درک نکرده ام پس چگونه برای ظهورت دعا کنم؟...مولای من...اقا جان...فکر کنم ما بیشتر از شما به ظهور نیاز داریم ، تا از درون خود ظهور کنیم و برای ظهور شما دعا...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:سلام زیبا بود ولی کلماتی که خواستم نبود ممنون از شرکتتون


فاطمه سادات
ساعت20:25---16 فروردين 1394
سلام.....
ممنون..نظر لطف شماست....چون واس آقا بود زیبا شد.....


فاطمه سادات
ساعت18:35---15 فروردين 1394
آقای من بازهم غروب جمعه شد ومن هنوز چشم انتظار برلب جاده دل نشسته ام ....
میبینی مرا؟ همان ک تنهای تنهاست....مثل همیشه.....
آه ....از ندبه پرامید صبح تا نوحه دلتنگی غروب فاصله ایست به اندازه یک قلب بی قرار.
هنوز امیدوارم,نه به اندازه صبح...به اندازه یک چشم بر هم زدن...شاید بیایی...از پس آن بید مجنون...
نگاه به دوروبرم میکنم ب خودم....سیاهی....سیاهی...شده ام مشکی پررنگ...تشنه ام ....تشنه کمی سپیدی...
آقاجان بیا ...بیا و مارا از رهنمودهای قرآن سیراب کن... یادمان بده همه چیزهایی را که از یاد برده ایم...
آقاجان دست دلم رابگیر....
همان که توبه هایش مایه خنده فرشته ها شده ....همان که هیچ آبرویی پیش خدا ندارد...
همان ک هنوز به عشق جمکران و جمعه هایت زنده است...
شعری از امام خامنه ای:
دلی سبز و تناورداشت گلدان
نگاهی خیره بردر داشت گلدان
دورکعت ندبه خواند و منتظر ماند
نباریدی ترک برداشت گلدان
پاسخ:سلام احسنت واقعا زیبا بود


مهران غلامی
ساعت18:03---14 فروردين 1394
چندگاهیست وقتی میگویم :«و فی کل الساعة»دلم می سوزد که همه ساعاتم ازآن تو نیست.* وقتی می گویم:«ولیا و حافظا»احساس می کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و قطره های اشکم را به نظاره نشسته است.* وقتی می گویم:«و قائدا وناصرا»به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش می بندد.* وقتی می گویم:«و دلیلا و عینا»یقین دارم که تو راهنما و ناظر اعمال منی.* وقتی می گویم:«حتی تسکنه أرضک طوعا»یقین دارم که روزی حکومت تو بر زمین گسترده می شود و همگی شاهد مدینه فاضله ات خواهیم بود.* وقتی می گویم:«و تمتعه فیها طویلا»به حال آنانی که در زمان طولانی حکومت شیرین تو طعم عدالت را می چشند غبطهمی خورم و....* چندگاهیست دعای فرج را چند بار می خوانم !!!!تا هم با آمدن نامت دلم بلرزد،!!هم اشکم بریزد،!!هم در جست و جویت باشم،!!هم سرپرستم باشی،!!هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم.و هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است!!پس باز هم از ته دل مخلصانه بگوییم :
پاسخ:سلام ممنون واقعا زیبا بود


مهران غلامی
ساعت17:51---14 فروردين 1394
آقاجون خیلی گناه کردیم از ته دل میگم کمک کن من بیام پیشتتت میدونم تو منتظر ما هستی
پاسخ:ان شاءالله


مهران غلامی
ساعت17:49---14 فروردين 1394
اقای من انتظارسرامددیگرجمکرانوغروب جمعه کارساز نیست.....شمارابه قران قسم....بیا......اللهم عجل لولیک الفرج...







پاسخ:سلام ممنون


منتظر موعود
ساعت16:33---14 فروردين 1394
آقای من: بیا که اوضاع معکوس شده است. منحنی ارزش ها نزولی اکید است. نمودار حرکت ما انسان ها پراز اکسترمم شده است.
سرور من: روز هفتم هفته که دلم مشتق شده است،اشتیاق دیدار تو را با دعای ندبه درهم می آمیزم و با توبه زمزمه می نشینم. زمزمه ای که واحدهای آن کم استولی تو آن رامی شنوی.
آقا جان: تمام سوالات ذهنم را به صورت دستگاه های چند معادله و چند مجهولی درآورده ام و برای جواب های آن راهی جز مبهم بودن نیافته ام.
هرچه به مشتاقان و منتظران تو می نگرم در معادله ی زندگی هیچکدام در دنیای حقیقی ریشه ای ندارند مگر در دنیای مختلط فریب و دروغ.
سرور خوبم: با خود عهد می بندم ، مهر و محبت تو را با نوشتن نام زیبایت بر مقدمه ی تمام ترسیم شده ی تدریسم تقسیم کنم. و هزار بار براین سطر نام تو را در ذکر تمام خوبی هایت ضرب کنم وبا دل منتظرم جمع ببندم.
گاهی دنیا را محور اعدادی فرض می کنم که جهت تو مبدا این محور است.هرکس در جهت مثبت تابی نهایت به خدای تو نزدیک می شود.وهر کس از دوستی و محبت تو دور می شد،در جهت دیگر تابی نهایت از تو دور می شود.
مولای من: سری به سری ها دنباله های منتظرانت بزنیم که سیگمای تمام آنها به 313 تن می رسد.چه فاجعه ای است این دنیا،مگر اوضاع قرینه شود یا محور زندگی ها انتقال یابد تا زمینه آمدنت در مختصات دنیا فراهم شود.
زمانی که با خود می اندیشم که کدام رابطه و ضابطه باعث خواهد شد بین من و شما زوج مرتب شکل گیرد.
دیدم و درک کردم که به راستی شرط بر قراری این است که اگر مؤلفه ای اول یک رنگ و صمیمی بود مؤلفه دوم هم یک رنگ و صمیمی باشد.
اینجا وقتی دلم می گیرد انتظار تو را مدل سازی می کنم تمام ابعاد ایمانم را در جکم ذره می بینم و آن چه به من آرامش می دهد این است که به هندسه عبادت روی آورم و در مستطیل سجاده سر بر دایره مهر تو گذارم و از خدای تو مهرت را طلب میکنم.
باور کن در کلاس درسم بار ها گفته ام دانش آموز عزیز در فضای نمونه ای زندگی انسان ها پیشامدی بنویسید که تعداد منتظران شما رقم بزند به امید آن که در بررسی احتمال ظهورت عددی نزدیک به یک ببینم. بار ها گفته ام هم نهشتی انسان و ایمان وقتی برقرار است که ایمان بین تمام انسانها بخش پذیر باشد و باقیمانده ربا و کذب نیاورد.
پاسخ:زیبا بود ولی اون چیزهایی که بنده خواستم نبود جمکران انتظار قم غروب جمعه دقت فرمایید.


منتظر موعود
ساعت15:21---14 فروردين 1394
آقای من
به روي نديده ات قسم چشمان عاشقم در پي واژه اي مي گردند تا نامت را صدا كنند ...
اما چه كند واژه ها و چه بي معناست هر واژه اي در برابر معناي وجودت ...
از مهرباني « م » مي چينم ...
از هدايت « ه » را ...
از دادگري « د » را ...
و از يوسف گمگشته « ي » را ...
پاسخ:سلام ممنون زیبا بود


حماسه ظهور
ساعت13:08---14 فروردين 1394
آقای من سلام خوبی حالت از دست ما که به قول خودمون در انتظار به سر می بریم خوبه آقا ما همش با گناهامون شما رو ناراحت می کنیم و هی کاری می کنیم که وقت ظهورتون دیرتر بشه ما رو ببخش من این رو زها دلم هوای جمکران کرده و از خدا می خواهم که قسمت کنه بیام انشالله! می خواهم از این به بعد غروب جمعه ها برای ظهورت قرآن بخونم و خیلی خیلی دعا کنم که بیای و هم ما شیعیانت رو خوشحال کنی و هم این دشمنای اسلام رو نابود کنی الهی آمین!
صلوات: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:سلام ممنون زیبا بود احسنت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir