تسلیت به امام زمان عج
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
تسلیت به امام زمان عج
نویسنده عاشق امام زمان در چهار شنبه 13 اسفند 1389 |

در یک جمله شهادت حضرت زهرا علیها السلام

را خدمت امام زمان(عج) تسلیت بگو..........

 

ارادت خودتو به امام زمان عج نشون بده

یادتون نره ممنون



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:50---26 اسفند 1393
سلام چه طور اهنگ گذاشتی رو وبسایتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

پاسخ:سلام دوست عزیز از بخش دیگر امکانات بروید و گزینه ضبط وپخش موزیک در وب سایت رو بزنید


ترنم
ساعت12:15---25 اسفند 1393
آجرک الله یا صاحب الزمان(عج)

آریوبرزن
ساعت20:34---24 اسفند 1393
دل از غم فاطمه توان دارد ، نــه

و ز تربتِ او كسـﮯ نشان دارد ، نــه

آن تربتِ گمگشته به بَر ، زوّارـﮯ

جز مهد ـﮯ صاحب الزمان دارد ، نــه
پاسخ:سلام دوست عزیز تشکر خیلی زیبا بود


عبدالزهرا(سلام الله علیها)
ساعت16:31---24 اسفند 1393

فاطمس تنها ام ابیها
سلام ما و سلام الله علیها
آخ از پهلوی شکسته مادرم...
آخ از گریه های شبانه روز مادرم...
آخ از اشک های مادرم که به خاطر گناه ما بچه شیعه اسمی از چشای مبارکش سرازیر میشه و از خدا می خواد که ما رو ببخشه...اونوقت ما...
السلام علیک یا فاطمه الصدیقه الشهیده الطاهره الانسیه الحوراء السیده نساء العالمین(سلام الله علیها)
انشاءالله این عید نوکرای خوبی برای مادرمون باشیم به حق پهلوی شکستش
آمین

پاسخ: سلام یارمهربان ان شاءالله



منتظر
ساعت11:43---24 اسفند 1393
سلام دوست عزیزم.منم از ته قلبم ایام فاطمیه رو به سرورم تسلیت میگم.امیدوارم خودش بیاد و ظلمو نابود کنه.
آقا بیاااااااااااااااااااااااااااا اااا
پاسخ:سلام دوست عزیز ان شاءالله آقا میاد و انتقام میگیره


ملكه يخي
ساعت11:26---24 اسفند 1393

سلام.
وبلاگ خيلي عالي و مفيدي داريد.
خوشحال ميشم به وب من هم سر بزنيد.
اگه مايل به تبادل لينك بوديد لينكم كنيد و اطلاع بديك كه شما رو لينك كنم.
موفق باشيد.
يا حق.
پاسخ:سلام عزیزدل این نظر لطف شماس شما لینکید



علی ظهرابی
ساعت17:01---23 اسفند 1393
وبت خخیییییلی باحاله مداحی هم از مقدمم بذار وب من درباره فوتباله خواستی بیا دوست دارم باهات دوست بشم به بودن شخصی مثل تو در کشور افتخار میکنم
پاسخ:سلام عزیز دل چشم من هم به وجود شما افتخار میکنم


عرفان
ساعت11:58---22 اسفند 1393
سلام
مطالبه زیبایی داری
من لینکتواضافه کردم
دوست داشتی لینکه منواضافه کن
پاسخ:سلام عزیز دل این نظر لطف شماس حتما


یاشار
ساعت11:52---21 اسفند 1393
درایام عید همه درحال خرید عید هستند خرید لباس های رنگی برای سال جدید
ولی ما بچه هیتی ها امسال هم مثل سال گذشته رنگ لباسمون سیاهه
سالروز شهادت بی بی فاطمه ی زهرا(س)را به تمام عاشقان این مادر بزرگ وار تسلیت ارض میکنم
پاسخ:سلام عزیز دلم احسنت به شما باریک الله اجرت با خانوم فاطمه زهرا


سعید
ساعت17:21---18 اسفند 1393
آقا جان!
گله از هجر شما بماند برای بعد
امروز حال مادرتان روبراه نیست
همه هستند پشت در خانه زهرا
اما هیچ برای رضای خدا نیست

پاسخ:سلم عزیز دل ممنون


بهنام
ساعت11:53---16 اسفند 1393
شهادت حضرت زهرا(س) را به امام زمان (عج) تسلیت عرض میکنم
پاسخ:سلام عزیزدل احسنت به شما


montazer
ساعت20:40---15 اسفند 1393
اقای خوبی ها ..مولای من... سرورم... یوسف زهرا... میدانم که این روزها غم عجیبی در دلت نشسته... فدای دلت شوم اقا جان...
میدانم مادر چقدر عزیز است... میدانم...خوب میدانم... فدایتان شوم تسلیت میگویم!
تسلیت منه شیعه گناه کار بی ملاحظه را بپذیر اقاجانم
پاسخ:سلام عزیز دل احسنت انشالله اقا از ماها راضی باشه اجرت با خانوم فاطمه زهرا


حماسه ظهور
ساعت11:49---14 اسفند 1393
اماما فرا رسیدن سالرزو شهادت مادرت فاطمه الزهرا تسلیت باد
به امید ظهورت
پاسخ:سلام احسنت انشالله که قبول باشه


اسلام زیباست
ساعت17:59---13 اسفند 1393
امام من ظهور کن تا مادرت خوشحال شود.
تسلیت میگم
پاسخ:اجرکم عندالله انشالله امام زمان نگه دارتون باشه


alireza
ساعت12:06---13 اسفند 1393

شهادت حضرت زهرا(س) را به امام عزیزمان تسلیت عرض میکنم.
پاسخ:اجرکم عندالله انشالله امام زمان نگهدارتون باشه



محمد
ساعت12:04---13 اسفند 1393
با سلام خدمت امام زمان(عج).مهدی جان دیشب شبی بود که مادرت....!نگم.مهدی جان ما که اینقدر ناراحت میشیم تو دیگه چقدر ناراحت میشی.خدا میدونه
پاسخ:اجرکم عندالله انشالله امام زمان نگهدارتون باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir